Chci agenturu, která ukočíruje nábor většího počtu zaměstnanců rychle a na čas

Zadáme pozici agenturám, ale nedostáváme zpětnou vazbu, zda se na pozici vůbec pracuje či v jaké fázi se nábor nachází. Nevíme, zda budou pozice obsazeny do stanoveného termínu. Uvítali bychom aktivní, např. týdenní zprávu o stavu výběrového řízení a jeho vývoji. Pokud pozice není obsazená, chceme vědět, v čem je jádro neúspěchu a co s tím dělat.

Jak to řeší Advantage Consulting

Do 24 hodin od zadání požadavku se vám ozve náš Key account manager, aby se s vámi domluvil na způsobu komunikace, který vám bude vyhovovat. Také se zaváže k termínům, dokdy obsadíme volné pozice. Key account manager se postará o celý nábor od návrhu náborové kampaně, přes pravidelný reporting ohledně všech pozic, koordinaci termínů pohovorů až po kontrolu sjednaných termínů. V okamžiku, kdy se nedaří najít vhodné kandidáty, komunikuje s Vámi možnosti úprav v náplni práce, požadavcích na vzdělání, jazykové vybavenosti, délce a oboru praxe, finančním ohodnocení či lokalitě.

Co vám to přinese

Získáte kontrolu nad stavem výběrového řízení. Naše podklady můžete využít pro report směrem k vedení vaší firmy. Máte jasné informace o tom, zda se daří vhodné kandidáty nacházet či nikoli a z jakých důvodů. Včasnou úpravou podmínek neztrácíte čas hledáním kandidátů, kteří na trhu nejsou. Klid a žádný stres, že nestihnete najít nové zaměstnance v termínu.

Odhad úspor

Vaší úsporou je získaný čas na zpracování analýzy pracovního trhu (8h), sestavení pravidelných reportů o průběhu výběrového řízení (8 reportů x 0,5h) a náklady na hledání nereálného profilu (nevyčíslitelné).

Při větším počtu hledaných pozic z různých oblastí (2 x obchodník, 3 x programátor, 1 x project manager) ztrácíme kontrolu, v jaké fázi se nachází nábor pro jednotlivé pozice. Chceme od agentury pravidelný souhrnný report, který nám přinese přehled a jednu kontaktní osobu, na kterou se můžeme obracet.

Jak to řeší Advantage Consulting

Při větším počtu pozic je vám přidělen Key account manager, který se o váš nábor stará jako o celek a ví o jeho průběhu detailní informace. Sestaví tým odborníků z našich oborově zaměřených divizí, kteří rozumí jednotlivým pozicím. Pravidelně vám poskytne strukturovaný seznam informací o jednotlivých pozicích – soupis kandidátů, data pohovorů, zpětnou vazbu od liniových manažerů, důvody zamítnutí, aktuální fáze náboru u každé pozice.

Co vám to přinese

Jednotný a stále aktuální přehled o náboru všech pozic a o všech kandidátech. Jednu kontaktní osobu, na kterou se vždy můžete obrátit a která vám zaručí plynulý průběh celého náboru. Pokud používáte vlastní systém pro sledování stavu náboru, můžeme data vkládat přímo do něj.

Odhad úspor

Vaší úsporou je získaný čas na sestavení pravidelných reportů o průběhu výběrového řízení (8 reportů x 0,5h x počet pozic).
Čas strávený vyjednáváním podmínek a nastavováním spolupráce s různými oborově zaměřenými agenturami (3 dny na jednu agenturu).
Zhruba 4 hodiny Vašeho času vysvětlováním specifik ke každé hledané pozici více agenturám.

Investujeme do náboru nemalé finanční prostředky, bohužel se nám však nedaří pozice obsazovat dle našeho očekávání. Vnímáme potřebu budovat povědomí o naší značce. Potřebujeme partnera, který efektivně zacílí a rozloží naše finanční prostředky do náboru tak, abychom nejen získali ty správné zaměstnance z oboru, ale zároveň dostatečně posílili pozitivní povědomí o firmě do budoucna.

Jak to řeší Advantage Consulting

Díky bohatým zkušenostem s marketingově personálními kampaněmi navrhneme nejvhodnější způsob pro oslovení kandidátů a pro zviditelnění vaší značky na trhu. Vybereme odpovídající kanály vhodné pro váš obor. Víme, že IT manažera nenajdeme přes inzerci na běžných pracovních serverech a že svářeče je zbytečné hledat přes profesní síť LinkedIn či na Úřadu práce.

Co Vám to přinese

Efektivní využití investic a jejich návratnost v podobě plně obsazených pozic. Posílení dobrého jména vaší společnosti, jako firmy, která ví, kde hledat odborníky. Rozsáhlá propagace jména vaší společnosti, služeb a projektů v rámci ceny kampaně.

Odhad úspor

Úspora nákladů a času spojeného s přípravou a zajištěním reklamní kampaně včetně produkčních činností (14 dní).
Úspora nákladů špatně zaměřených náborových aktivit (35.000 Kč/ pozice/ měsíc).

Zpět